6 September 2012

PROMOSI TEMPAHAN BAJU BARU MURAH

Salam semua bakal pengantin dan mempelai.Butik kami ingin tawarkan harga promosi untk pasangan yang low budget tapi nak pakai baju yang diiginkan dengan harga rendah.Jadi saya terus buat promosi baju baru.Matlamat saya untuk buat promosi ini sebab
  • Nak membantu pasangan pengantin yang kurang kemampuan atau low budget untuk merasa design dan warna yang anda sendiri pilih..(best tau custom made pilihan anda tapi dapat murah)
  • Selain daripada tu saya nak tambahkan koleksi di butik saya
  • Saya ada tailor saya sendiri yang sudah berpengalaman lebih 10 tahun juga saya sendiri mempunyai pengalaman dalam jahitan manik
SYARAT-SYARAT UNTUK DAPAT PROMOSI INI
Anda kena LIKE FANPAGES DANIA BRIDAL II..booked dalam masa promosi ini sehingga hujung tahun 2012 ini..mudah je kan..


-tertakluk terma dan syarat
-deposit are not returnable

No comments:

Post a Comment

BUTIK PENGANTIN DANIA © . Designed by MaisarahSidi.com